Liebster Award

16/08/2012 la 16:59 | Publicat în Uncategorized | 2 comentarii

Dupa cum am promis, cand am timp postez premiul pe care l-am primit. Multumesc, Oana[http://oana97writer.wordpress.com/]

 Reguli

1.Posteaza imaginea LIEBSTER BLOG AWARD

2.Spune 11 lucruri despre tine

3.Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un nou set de intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi.

4.Nominalizeaza 11 persoane (+like) care sa realizeze acest tag.

5)Mergi la pagina lor si anunta-i.

6)Nu da tag-ul inapoi!

Prima regula gata.

<- am postat imaginea.

 

 

A doua regula? Mai greu >:)

sa vedem…daca o nimeresc cum trebuie. nu prea stiu cam ce ar trebui sa scriu

1.am o restanta si mi-e lene sa invat

2.sunt suparata pentru ca tocmai mi-am rupt (pentru a 3-a oara intr-un amarat de an) lantisorul care mi-era cel mai drag :X

3.ma bucur sa vad ca inca am vizitatori pe blog cititori ai ficului meu amarat, in timp ce multe alte fete au inchis blogurile din lipsa de vizite 🙂

4.am inceput sa ascult muzica la casti aproape non stop, distrug bateria telefonului si urechile mele. Cu telefonul se rezolva, in curand o sa am Ipod 😀 dar saracele urechile mele…

5.ma intristez cand vad ca urmeaza sa termin ficul, in curand…dupaia cum imi mai potolesc eu pofta de scris???

6.incep sa imi ies din pepeni cand vad ca operatia pe care trebuie sa mi-o fac de un an aproape se amana continuu din motive stupide X(

7.imi e dor de colegii mei de la faculta 😦 abia astept sa vina octombrie ca sa inceapa facultatea si sa se intoarca nebunii in Cluj 😦 [trebuie sa precizez ca sunt singura din grupa care sunt din Cluj-Napoca. in rest, saracii, care de pe unde. si in timpul vacantei is toti acasa:((]

8.chiar am nevoie de alt ondulator de gene

9.trebuie sa ma apuc de ceva dieta, vacanta nu face bine la silueta mai ales cand ea presupune multa inghetata :))

10.desi nu imi pare rau ca am tuns asa mult dintr-o data, abia astept sa imi creasca parul inapoi

11.abia astept sa se lanseze partea a 2a din Breaking Dawn anul acesta in noiembrie, si The Host la anul in martie 🙂

intrebari primite[+raspunsuri aferente]:

1.Ce gen de muzica preferi?

ascult cate putin din toate [inafara de hard rock]. deci nu am un gen preferat

2.Cine este cantaretul/cantareata ta preferat/a?

mai multi, bineinteles. Printre care Enrique Iglesias in tinerete

3.Ce gen de filme preferi?

comedii 😀

4.Cine este actorul/actrita ta preferat/a?

Jackson Rathbone [cred ca asa se numeste. eu il stiu drept Jasper 😀 ]

5.Ce sport extrem ai avea curaj sa incerci?

bungee jumping

6.Ai un hobby?Daca da, care este acela?

scrisul 🙂 desi il practic de mult mai putine ori de cat as putea

7.Iti place sa calatoresti?Daca da, unde iti doresti cel mai mult sa mergi?

Sigur ca da. Vacante la munte :X nu ca nu as mai fi fost. doar ca nu ma pot satura 🙂

8.Cine este cea mai importanta persoana din viata ta?

prietenul meu. si mama. nu conteaza ordinea, amandoi ocupa locul 1

9. Ce personalitate importanta ai vrea sa intalnesti?

nu vreau sa intalnesc

10. Care este cea mai mare dorinta a ta?

nu prea am de astea 😀 ma rezum la dorinte mici pe care nu le am multa vreme pentru ca se indeplinesc repede

11. De ce te temi cel mai mult pe lumea asta?

serpi

 

Daca vine vorba de dat mai departe, nu prea stiu. Multe dintre fete au sters blogurile, si unele dintre acele ficuri chiar intrau printre preferatele mele. Mi-e si frica sa ma uit sa vad cine mai este pe aici…

Sunt darnica, deci, si il ofer primelor 11 persoane care se arata doritoare, printr-un coment la acest post, sa il puna pe blogul lor.

Si nu pun 11 intrebari, doar una, la care raspunsul se asteapta cat se poate de sincer si de detaliat:

Ce parere de ansamblu ai despre fanfictionul Suprematie? [devreme ce ati ajuns pe aici, banuiesc ca il cititi].

Imi cer scuze ca nu urmez regulile intocmai, dar imi place sa imi atribui superputeri si sa le schimb putin 😀

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Buna ! Vroiam sa te intreb daca doresti sa-ti promovezi povestile pe noul nostru blog : The world of creation : http://theworld-of-creations.blogspot.ro/. Te asteptam!

    • wow, nu credeam ca mai sunt blog-uri de genul 😀 multumesc, cu siguranta vreau 🙂 ce ar trebui sa fac?


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

