Imi reeeeeviiiin!

24/07/2012 la 21:06 | Publicat în Uncategorized | 1 comentariu

Chiar sunt fericita sa constat. Imi revin. Imi revine pofta de scris [pe care sa fiu sincera o cam pierdusem, motiv pentru care capitolul 21 arata cam mutilat, continuam doar pentru ca vroiam sa termin pentru cine vrea sa afle sfarsitul] si pofta de a fi la curent cu lumea ficurilor Twilight. Nu stiu daca cineva se mai preocupa sa scrie, dar am inceput cu multa placere sa le recitesc pe cele vechi, cele care m-au captivat si m-au tinut altadata ore intregi in fata monitorului. Ma mir ca inca nu port ochelari. Si brusc, citind povestile bune de altadata, mi-a venit pofta sa o continui pe a mea…pofta adevarata, nu datoria fata de voi. Capitolul 21 l-am scris din datorie si nu a iesit prea ok…o sa il refac. 

Ma bucur sa vad ca inca am vizitatori. Desi nu isi fac simtita prezenta, trec ca si  cand nu ar fi fost, statiscile nu mint. Nu a trecut nicio zi fara ca macar cateva persoane sa verifice daca am mai postat. Chiar ma bucur.

Si acum, ca am revenit cu forte noi, am, bineinteles, si idei noi. Astea or sa mai adauge vreo doua capitole la imaginea de ansamblu initiala a ficului meu.

Sper ca, cine mai bantuie pe aici, sa nu fie prea dezamagita de mine. Aveti aici id-ul meu: cezi_clmn. Adaugati-l in lista daca vreti sa va anunt cand postez urmatorul capitol [se mai face chestia asta?]. Doar lasati-mi un mesaj cu motivul pentru care mi-ati dat add pentru ca eu sincer nu va mai stiu. Mi-am uitat parola la id intr-um mod foarte stupid, intr-o perioada in care m-am indragostit si nu mai stiam de nimic:)) deci nu mai am vechile adrese.

Am si o leapsa mai nou[http://oana97writer.wordpress.com/]. Si desi ma bucur ca inca se mai practica astea, din pacate nu pot sa ii dau curs…fiecare moment liber petrecut la calculator il folosesc pentru a scrie. Imi pare rau Oana, chiar nu am timp. Azi noapte am stat pana la 4 sa scriu…

Sper ca saptamana asta voi putea sa va redau capitolul 21 asa cum ar fi trebuit el sa fie, si partea a doua de la 22. Restul cat mai repede, fac tot ce pot dar ideile debordeaza una peste alta si trebuie timp sa le asez in ordine, timp de care nu prea dispun. Din pacate…

 

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ma bucur ac faci asta. Eu o sa vad cand pui capitolul pentru ca te urmaresc.


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

