Revenire

29/02/2012 la 22:11 | Publicat în Uncategorized | 3 comentarii

Imi cer scuzeeee tuturor persoanelor pe care le-am facut in zadar sa astepte un capitol urmator care nu a mai venit…adevarul e ca nu am mai avut timp sa ma ocup. A intrat in viata mea o persoana speciala care imi „rapea” tot timpul liber apoi am inceput facultatea si alta tona de persoane noi si activitati interesante au venit sa imi umple viata.

Acum, cand m-am obisnuit cu toate, vreau sa continui ceea ce tin minte ca am promis ca ndu voi abandona. Dar as vrea sa stiu ca am pentru cine asa ca … hai sa facem un fel de prezenta. Daca mai exista cineva care urmareste ficul, care asteapta sfarsitul, lasati un coment, fara neaparat sa scrieti ceva. Vreau doar sa stiu ca am pentru cine scrie.

Multumesc … o seara faina tuturor care mai sunt pe aici(daca mai sant)!!!

3 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. logic ca vreau sa continui cu ficul
    deci mi-ai inseninat ziua
    eu acum vroiam sa-ti citesc ficul din nou findca mi-a placut extrem de mult si tu spui ca il vei continua deci e …….minunat……
    deabi astept
    bafta la scris

  2. Super.Ar fi foarte frumos sa continui cu ficul si crede-ma nu ai fost uitata,eu cel putin am verificat mereu blogul tau.Acum chiar astept o revenire.Cu drag OANA..

    • ma bucur sa aflu ca exista cineva care mi-a verificat mereu blogul…
      asteptarea ta nu o sa ramana fara raspuns 🙂


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

