Leapsa

23/11/2010 la 17:31 | Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Am ramas in urma rau de tot:))

Am si uitat cand am primit-o de la Alexa .[aici si-ar avea locul un mare MULTUMESC.nu neaparat pentru leapsa, ci pentru faptul ca te-ai gandit la mine 😉 ]

1). Luati cartea cea mai apropiata, deschideti la pagina 18 si scrieti aici randul al IV-lea:

„Si mor spre a se naste” [sarmanul Eminescu, cred ca si-a stors mult creierii ca sa ajunga sa debiteze paradoxuri de astea.acuma depinde si la ce fel de moarte se refera…]

2)Fara sa verificati, cat e ora?

16.15

3)Verificati!

16.09

4.Cum sunteti imbracat?

Sosete vernil, pantaloni largi de ceva specie de maro deschis-verde si o bluza neagra cu gluga:))

restul nu cred ca priveste pe cineva 😀

5) Inainte de a raspunde la acest chestionar pe ce va uitati?

Ma uitam sa vad daca s-au postat capitole noi la ficurile pe care le urmaresc.

6) Ce zgomot auziti in afara calculatorului?

Fratiorul meu mai mic [3 anisori]se joaca si face ca trenul:))

7)Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?

Azi am fost la scoala dar nu cred ca mersul la scoala se include in categoria „a iesi”:)):))

Aseara am fost cu o prietena sa isi faca abonament RATUC la un birou special pt abonamente de care are ea…mare lucru nu am facut. Am ras pe rupte tot drumul si am injurat Teatrul National cand am trecut pe langa el[stie el de ce]+ca i-am facut toate urarile „de bine” din lume ce pot fi facute unui teatru.

8)Ce ai visat ieri noapte?

Nimic. Eram pe punctul dar tocmai atunci si-a adus aminte cineva ca ar fi dragut sa ma sune si am ramas cu visul suspendat. Era 00.47 X(

9)Cand ai ras ultima data?

Acum cateva ore in urma.

10)Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?

Var=)) de culoare…un fel de verde deschis 😀

11)Daca ati fi milionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?

Un telefon nou. Al meu are un fel de Alheimzer

12)Care este ultimul film pe care l-ati vazut?

Intreg?Sau ultimul la care i-am vazut secvente?

Nanny McPhee II. Sau Happy N’Ever Ending

13)Ati vazut ceva neobisnuit astazi?

Eram in statie asteptand autobuzul ca sa ma intorc acasa, si a trecut pe trotuar un tip[nu stiu ce varsta avea ca era bine acoperit de gluga si fular]care avea pe el o haina neagra lunga cu modele aurii care inghiteau negrul[arata cel putin ciudat]. Si fiinta respectiva a scos din buzunar un sandwich neambalat 😀

14)Ce parere aveti despre acest chestionar?

Sincer?

Se poate si mai amuzant 🙂

15)Spuneti-ne ceva ce nu stim inca.

Ohohoooooo. As putea scrie un fic intreg doar raspunzand la intrebarea asta:))

Daca va intereseaza ceva anume, ma intrebati si va raspund 😉

16)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastra daca ar fi fetita?

Miriam. Sau Damaris. Ma mai gandesc:))

17) Care ar fi prenumele copilului dumneavoastra daca ar fi baiat.

Natan[de la Natanael]

18)V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?

Nu inca. Dar s-ar putea sa se intample cand nu o sa gasesc un loc de munca sau nu o sa imi convina salarul:))

19) Daca ati putea schimba in lume, in afara de politica, ce ati schimba?

As face poduri peste oceane, as ajuta saracii din lumea a III-a cu alimentele pe care popoarele ce au parte de belsug le arunca pentru ca sunt in plus si nu sunt dispuse sa lea dea doar contra cost… 😦  si mi-as face o casa de vacanta undeva in mijlocul junglei. Si as face sa se studieze egiptologia in scoli:))

20) Va place sa dansati?

Oioioi. Cand nu ma vede nimeni. Ca sa nu aiba cine sa spuna ca ma rup in figuri=))

21)George Bush?

Ce legatura are fiinta aia fara suflet cu chestionarul?

22) Care a fost ultima chestie pe care ai vazut-o la televizor?

Comanda la mine

23) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?


1. Simona sau Bianca sau amandoua:))
2. StefiDanutza

3. Imi cer scuze si de la voi si de la ea dar habar nu am cum se numeste:))

si
4. Antonya

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Cealalta leapsa…ca sa sterg pagina cu ea ca nu face altceva decat sa incurce…

Alt fel de leapsa se pare :D

Eu cred ca e mai interesanta decat cea cu desktopul:))

Trebuie sa completez…un fel de formular.Cred.Care urmeaza :D

ZODIA: sagetator

AS VREA…: muuuuulte. foarte multe. daca as sta sa le insir…v-as plictisi de moarte. sau mai bine zis v-as speria pana la infarct. totusi, cred ca cel mai important lucru pe care l-as vrea e : sanatate.

PASTREZ..: toate cadourile pe care le primesc, chiar si cele nefolositoare si fara noima, doar pentru ca imi place sa le privesc [imi ia mult timp sa ma conving pe mine insami ca imi ocupa spatiul degeaba si imi ia si mai mult timp sa scap de ele:))]. Ah da. Pana nu trec mai departe. Mai pastrez si o gramada de detalii inutile(ale multor intamplari ce mi s-au intamplat de-a lungul vietii) in memoria mea si asa supraaglomerata…pur si simplu le tin minte fara sa vreau

MI-AS FI DORIT…: o lume mai buna. fara hoti, fara criminali, fara violatori, fara traficanti de droguri, carne vie, arme etc., fara mafie, fara persoane iresponsabile care distrug mediul inconjurator deci si fara poluare, fara seceta, fara inundatii, fara cutremure, fara eruptii vulcanice, fara saracie, fara coruptie, fara politicieni inapti, fara incalzire globala…si fara multe altele pe care le stiti si fara sa va plictisesc eu aici ;)

NU-MI PLAC…: oamenii ipocriti, nedreptatea, si persoanele lingusitoare[sau „pupincuriste”, cum doriti]

MA TEM…: de ceea ce mi-ar putea aduce ziua de maine

AUD…: voci.

glumeam=)).de fapt pe moment il aud pe vecinul de la doi care are bucataria deasupra mea si vorbeste cam tare. cred ca de vina sunt geamurile deschise.

IMI PARE RAU…: pentru cateva lucruri pe care le-am facut in trecut, si care sunt prea personale ca sa le afisez aici :D

IMI PLACE…: sa citesc, sa scriu, sa ascult muzica la volum mare, sa ma plimb pe strada nu atat de circulata ca aici de la tara, sucurile acidulate, comediile, si altele. sper ca nu v-am plictisit. iar.

NU SUNT…: rabdatoare

DANSEZ…: doar cu partener :D

NICIODATA…: sa nu spui niciodata. si NICIODATA nu imi voi ierta diriginta pentru ce mi-a facut anul asta. chiar daca si-a incercat talentul de lingusitoare pe mine cu acel cadou (cu care, sa fiu sincera, mi-a nimerit si preferintele si necesitatile) si cu citatul de pe prima pagina a cartii de la premiu

PAR…: calma, dar in realitate fierb incet. de obicei mi-e mila de persoanele care se afla langa mine cand izbucnesc.

PLANG…: ca orice fata :)

NU-S INTOTDEAUNA…: asa cum as vrea sa fiu

NU-MI PLACE LA MINE..: [fizic sau psihic? nu raspund pentru ca ma aflu in dilema :D ]

SUNT CONFUZA…: in legatura cu facultatea la care ar trebui sa dau. chiar daca mai am un an la dispozitie ca sa ma decid.

AM NEVOIE…: sa simt ca pot avea incredere completa in cineva. de obicei sunt foarte incredula.

AR TREBUI CA VIATA MEA…: sa aiba mai multe incalcari de reguli…? [oare as suporta mai multe pedepse si sanctiuni?:))]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

DACA AS FI …….., ATUNCI AS FI ……..

UN ANOTIMP: primavara

O LUNA: mai

O ZI A SAPTAMANII: vineri seara (pe timp de vacanta pot fi si vineri dimineata dar pe timp de scoala nu)

O PARTE A ZILEI: intervalul 19.30-20.30, cand ruleaza cele mai bune(dupa parerea mea) telenovele:))

UN ANIMAL MARIN: amiba…?:D

UN ANIMAL DE USCAT: fluture :X

VIRTUTE: virginitatea:)) ba nu ca asa aproape nu as mai exista. sinceritatea? mai rau.

ce virtuti mai exista in ziua de azi? eu nu imi pot aminti pe moment.

a da. prietenia sincera.da asta e virtute?

nu conteaza, treaca mearga de la mine si de la voi :D

PLANETA: planeta fluturilor:X [sper sa existe asa ceva in universul indepartat

LICHID: apa curata de izvor de munte[ha.]

PIATRA: diamant albastru [sper ca exista si de asta]

METAL: argint. sau platina

PASARE: phoenix. nu as muri niciodata

PLANTA: un cires maaaare mare. sau poate un trandafir alb

STAREA VREMII: ploaie de vara, si daca nu se poate, ninsoare abundenta, cu fulgi uriasi

INSTRUMENT: pian

SENTIMENT: melancolia

SUNET: o soapta purtata de vantul serii de vara [tocmai mi-am dat seama ce pretentioasa sunt:))]

CANTEC: dificila alegere.

S Club 7-Never Had A Dream Come True

FILM: Twilight [logic]

SERIAL: heheeeeee.am din cate telenovele sa aleg:)) asa ca mai bine tac din gura decat sa se enerveze cele care nu apreciaza genul :D

ORAS: nu stiu? unul de munte in orice caz

GUST: dulce-acrisor

AROMA: de nuca de cocos

CULOARE: albastru deschis

MATERIAL: satin

O PARTE A CORPULUI: cred ca inima

DROG: guma de mestecat [pentru cei care ar dori sa obiecteze, va asigur ca guma chiar poate deveni un drog]

ACCESORIU: un inel finut

O EXPRESIE A FETEI: aia cu o spranceana ridicata

O MATERIE: pauza mare:X

UN PERSONAJ DIN DESENE ANIMATE: printesa Sissi:))

O FORMA: steluta in multe multe colturi

O MASINA: huh?

trebuie sa recunosc ca stiu putine masini:)) si alea de lux. deci prefer la asta sa raman nehotarata

UN NUMAR: 6

O HAINA: bluza cu gluga si desen haios in fata

GATA :)

Multumesc Dianei[nu mai are blogul]  pentru ca s-a gandit la mine ;)

Si persoana careia ii dau leapsa (acest tip de leapsa) este:
BBi

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

