Scuzeeeee, scuze, scuze

25/09/2010 la 12:11 | Publicat în Uncategorized | 1 comentariu

De fapt mii de scuze pentru cei/cele care nu s-au plictisit sa mai colinde pe aici in speranta ca voi posta urmatorul capitol, cu care am ramas restanta cred ca de vreo doua luni…[pfff nici nu mai stiu].
Nu am niciun motiv[deci nu merit iertarea]. Pur si simplu…am fost in vacanta, m-am indragostit, mi-a pierit cheful de scris,desi ideile inca sunt acolo, asteptand sa ia forma cuvintelor, a frazelor, a capitolelor.
Azi mi-am dat seama ca fara sa meritati v-am lasat balta si am decis ca voi termina ceea ce am inceput, facand abstractie de faptul ca am de invatat pentru bac, probabil pentru admitere si timpu-i asa de scuuuuuuuurt!!:((:((
Dar voi termina.
PROMIT
Si am ramas in urma cu vreo doua generatii de leapsa…o sa le rezolv si pe alea intr-o buna zi:))

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. te-ai intors, te-ai intors, te-ai intors \:d/ knd am vazut postul pe bune k topaiam de fericire, am crezut k ai patit cv de ai disparut 😕

    eu una te inteleg, stai linistita si invata k e mai important sa inveti.. dar sa nu vad k renunti la ficul asta superb k te caut si in gaura de sarpe si te bat :-w.. sa-l termini 😀

    hey app.. vreau si eu id tau daca vrei sa mi-l dai ;;)


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

