Propunere

16/07/2010 la 11:09 | Publicat în Uncategorized | 4 comentarii

Am observat ca majoritatea celor care dau coment, o fac doar sa intrebe cand pun capitolul urmator.
Si eu de obicei nu am ce sa raspund, pentru ca nu stiu. Trece mult timp de la postarea unui capitol pana am inspiratie si chef sa ma ocup de urmatorul
Asa ca, cine vrea sa afle ca am postat imediat dupa ce am facut-o, sa imi lase aici un ID si eu voi anunta postarea pe YM
Cine nu ar vrea sa isi faca public id-ul, poate doar sa lase un comment in care sa spuna ca imi permite sa ii iau id-ul de pe adresa de mail care imi apare atunci cand primesc pe mail instiintare ca am un nou comentariu
De obicei trimit mass imediat dupa ce postez si atunci ati sti cand puteti citi noul capitol, fara sa va deranjati sa intrati in fiecare zi sa vedeti daca a aparut capitolul urmator
Sa ma anunte cineva daca chestia asta e o idee proasta ca sa sterg postul =))
>:D<
______________________________________
One Day Later Edit
Am mai primit un cadou 🙂 [Multumesc Laurika]
Ar cam trebui sa il dau mai departe la zece persoane dar, ca de obicei, nu am timp. Si ca de obicei, promit ca le voi da altadata 🙂

4 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. heey! eu sunt RaMonix si impreuna cu Monik organizez concursul „Cel mai bine scris fan-fic” si acum sunt in cautare de participanti:D
    daca doresti sa te inscrii, trimite un mail cu numele tau si al ficului pe ramonic95@yahoo.com si noi facem restul;)
    concursul va dura pana pe data de 20. august, timp dde o saptamana asteptam inscrieri apoi o saptamana asteptam voturile:D premiul consta in 3 diplome pentru locul 1, 2, si 3 😀 poop si sper sa participi;):*:*

  2. hei cezi , imi place fic-ul tau si sa stii ca este minunat . daca ai timp , sa stii ca te invit pe forumul meu dedicat tuturor scriitorilor de fic-uri . daca poti veni te astept la adresa : http://rpg-world-imaginatio.forumz.ro

  3. deea_blue_eyes97 😀

  4. Buna sunt Laurika , ai primit un cadou de la mine pe noul blog .
    Detalii acolo.


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

