Cadou de „neziua” mea :))

04/07/2010 la 12:02 | Publicat în Uncategorized | 1 comentariu

Imi plac fluturii :X :X

Tocmai de aceea ii multumesc lui Madw pentru acest cadou, menit sa imi si sa va imbunatateasca dispozitia 😉

Cadou care,[se putea sa nu?] vine cu niste reguli(incepe sa ma enerveze cuvantu asta)

1.Sa il public intr-o postare

2.Sa il ofer la alti sapte prieteni

Acuma…ii cam greu sa ii selectez pe cei sapte da incerc sa fac treaba buna:))
1. Raina[alt nume nu i-am gasit pe blog]

2. Al3xa

3. Dyanna

4. Anda

5. BBi

6. Diana

7. Ramona

Acestea sunt fetele…
Eu zic ca merita sa le vizitati blogurile in cazul in care nu le-ati citit povestile 😉
Eu va pup si va promit ca va aparea curand capitolul 18 😀

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Mersi pt cadou :*


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

