Fragmente

22/06/2010 la 11:00 | Publicat în Uncategorized | 1 comentariu

Salut 🙂

Exista multe momente in care, pe parcursul scrierii ficului, nu ma pot hotari asupra unor chestii (cum ar fi titlul, lungimea, cata actiune sa cuprinda, daca sa scriu si o anumita chestie sau sa o exclud, etc.) si aceste momente ma intarzie, ma face pe mine sa termin un capitol mai greu decat mi-am propus si va face pe voi sa va plictisiti sau sa va enervati ca numai nu mai postez.

Prima parte, care are legatura cu mine, nu se poate rezolva.

Insa a doua, da.

Asa ca o sa imi pun in aplicare o idee care mi-a venit nu demult.

Probabil ati observat ca tot ficul meu este scris din punctul de vedere al Bellei, si acest lucru nu se va schimba nici macar pentru o jumatate de capitol.

Insa:

Cand nu ma pot hotari si am un chef nebun de scris iar voua v-ar place totusi sa citit ceva, voi scrie fragmente ale intamplarilor din fic scrise din puncte de vedere diferite decat cel al Bellei. Le veti gasi, logic, la pagina cu fragmente, postate in ordine cronologica [=))]

Sper sa va placa.

Si daca ati dori neaparat sa cititi o anumita intamplare din alte puncte de vedere pe care nu m-am gandit sa le postez, imi lasati un comentariu (la pagina cu fragmentele) in care sa specificati intamplarea si personajul din punctul de vedere al caruia ati dori sa aflati ce s-a intamplat, iar eu PROMIT ca in maxim 48 de ore veti putea citi ceea ce va doriti sa cititi.

Lectura placuta 😉

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. e mai bine asa


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

