Rezumatul :)):)):))

01/06/2010 la 19:57 | Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Deci stau şi mă întreb cine e mai uituc: voi că nu mi-aţi atras atenţia sau eu că am uitat să pun rezumatul (şi dăăăăăăăăh era cel mai important, trebuia să fie primul post pe blog, aşa că mă aflu într-o mare dilema: CUM AM REUŞIT SĂ UIT AŞA CEVA? EU, care ţin minte până şi cele mai neînsemnate şi nefolositoare detalii?!!)

Anyway, acum daca tot mi-am amintit, ma indur de el si il postez…[cu foarte mare intarziere ~X(~X(]

Au trecut 7 ani de la nasterea lui Reneesme, 7 ani in care familia Cullen a trait intr-o fericire umbrita de amenintarea Volturilor care le-a cautat nod in papura pentru a putea scapa de ei, nefiind capabili sa ierte acea confruntare pierduta pe buna dreptate. Butoiul cu pulbere explodeaza in momentul in care claunului lui Carlisle i se alatura Didyme, sora lui Aro demult disparuta pe care acesta crede ca o omorat-o atunci cand a descoperit ca propria sora era pe cale sa „il tradeze”.Confruntarea este iminenta. Dar oare cine o sa castige mai ales acum cand fortele sunt egale, datorita faptului ca si Charlie devine un vampir cu un super-talent?
Dar ce s-ar intampla daca ar disparea Volturii?
Cine i-ar tine in frau pe vampirii nomazi?
S-ar descurca Cullen-ii intr-un astfel de rol?

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

